Alla inlägg den 7 januari 2012

Av hanna - 7 januari 2012 13:43

så jävla arg ja e på mej själv nu asså , va e det för nått fel på mig som m o p alltid frågar mej, va e FELET varför äter jag ? jooo för att jag måste äta lite åtminstone denna veckan av en speciell andledning..... FET jaesåjävlafetattjagbarabordedö å n g e s t vi åt pankaka. 4444444444444444444444kg min vikt då jag rullar fan omkring. min mage e står ut!! återigen har jag stoppat i mig sånna där kalorier i mig,! det värsta e att när jag äter så känner ja ingen smak utan bara illamående!! men ja äter ändå! va e det me mig. kan . inte. fet. snälla kan skolan nt börja snart för då kan jag skita i att käka utan att någon märker. 

40 

finaste siffran i världen.

hanna fetaste flickan i världen.

Av hanna - 7 januari 2012 11:09

 


dagen idag blir att mammas kompisar kommer hit och fikar + lunch 

död

borde fly men de vill tydligen träffa mej oxå :S:S

help

så today is a fat day som avlutas ikväll med dödligångest

kanske e bäst att gömma rakbladen nu.......

Ovido - Quiz & Flashcards