Alla inlägg den 1 februari 2012

Av hanna - 1 februari 2012 07:51

Blir bara ett kort inlägg då jag ska dra till skolan om 10 min


idag så hade vi eng prov och det var att göra en fil om jaa lite grejer och då har jag och 5 andra kompisar gjort det och den blev verkligen jätte lyckad! :) så det ska bli kul att visa upp den för gruppen idag!! hihi as taggad på det faktiskt :P

 

hoppas ni oxå har något kul att se framemot idag :)

kram

Av hanna - 1 februari 2012 00:15

hejdå Januari

hej februari

du känner ju inte mej så låt oss lära känna varann

låt dig lära känna mej och inte det smutsiga och äkliga jag

så jag lovar och svär

att mat är bara ett jävla tjat inget jag tänker äta eller så :S


Hej Februari :)

Jag är hanna så ren och fin

tänker börja dig med tom mage

så klart och fint

så underbart

hejdå smutsiga feta januari onda mörka tid.

Hej Februari

 

Hejsan

Ovido - Quiz & Flashcards