Alla inlägg den 3 februari 2012

Av hanna - 3 februari 2012 15:20

 

knästumpor in y

syns knapt på bilden. förutom att min vad ser lite fetare ut med strumpan, älskar knästrumpor kortärmade luvtröjor och shorts


ligger i sängen med kelgrisen på magen


på måndag ska jag vara svimfärdig har jag bestämt.


ha en bra fredag ! 

bilder · jag
Av hanna - 3 februari 2012 00:16

light <3

hihihi

sitter här och rapar med mina colalight :)

ush, det lät tjockt men mitt kcal intag idag är lååångt under planeringen :)

ska se några avsnitt av supersize vs superskinny nu :)


hejdå.

:)

ps. skolan idag var ett helvete men jag klarade det, smet inte undan utan stannade kvar :)

har dessutom samlat mod till at lägga någon bild på mej själv, kropps bild kanske ;) om ni vill se? min feta kropp . någon?

  :)

Ovido - Quiz & Flashcards