Alla inlägg den 20 februari 2012

Av hanna - 20 februari 2012 17:52

faktiskt kul. Har nu i tre timmar hård tränat dansen som vi ska redovisa imorgon :) den är bra och vi är nöjda! :) dagens intag 500kcl behövs för att orka dansa imon och satt min hjärna inte ska glömma av dansen imorgon. men det blir ingen frukost eller så imorgon för i våra "scenkläder" ser man mina höft och revben tydligt men om nyss käkat så kanske magen sväller upp och då syns de inte lika tydligt :)... Sen efter skolan imorgon ska ja och en kompis in till stan för att fixa en grej :) hihi känner mig social brukar ju annars svimma i sängen eller sätta mih här(vid datorn) direkt efter the school annars :) dessutom hade vi ingen hemkunskap idag :D Flera possetiva rader! brabra hanna! haha och nu kommer det mindre possetiva, mamma har tydligen snackat med skolsköterskan om att jag inte käkar men skolsköterskan har a nt sagt nått till mig.. o det va typ tre veckor sedan.. :S så nu sänker ja mitt dagliga intag ytterligare om hon vill att ja kommer dit o väger mig så kan ja stolt kliva upp på vågen grvt underviktig !Det jobbiga är bara att ja inte vet när eller ens om hon kommer be mig komma dit..ajaa nu ska jag sätta mig och titta på lite läxor, känns som om det är dags nu.. har en del berg bakom mig som snart växer till skyskrapor omkring mig :/ känner mig enormt duktig.

ojoj vilket långt inlägg hoppas ni orkar läsa hela ;)

amazing<3  

Ovido - Quiz & Flashcards